De Buiksloterham in Amsterdam Noord is een wijk volop in ontwikkeling en ligt op de oever van het IJ met zowel de stad als het groen binnen handbereik. DKC De IJsbreker ligt in de Buiksloterham en is in een fraai tijdelijk gebouw gehuisvest maar in schooljaar 2025-2026 zal de overstap gemaakt worden naar een prachtig permanent gebouw, dat aan Johan van Hasseltkanaal - dus aan het water- wordt gebouwd, ook in de wijk Buiksloterham.

Met ingang van 1 maart 2021 is onze basisschool een Dalton Kind Centrum geworden, voor kinderen van 0-13 jaar. Wij zijn in eerste instantie gestart met een aantal BSO groepen (4-13 jaar) in onze school en een peuter/VVE voorziening (2-4 jaar). Sinds maart 2023 is daar de dagopvang voor kinderen van 0-4 jaar aan toegevoegd. Wij werken in ons DKC samen met de kinderopvangorganisatie Eigen & Wijzer

Bekijk onze schoolgids

Jaarkalender